- Home
- Bestellen
Verzending en levering
BESTELLEN
Hoe plaats u een bestelling?
Bestellen bij onze webshops is heel erg makkelijk. U plaatst de producten van uw keuze simpel in uw winkelmandje door op de groene knop: “In de winkelwagen” te klikken. Vervolgens kunt u rechtsboven in de pagina klikken op uw winkelwagen om de inhoud te bekijken. Via de winkelwagenpagina kunt u, door op de groene knop: “Volgende stap” te klikken, door gaan naar de gegevenspagina. Bent u al klant bij Bevazet Bedrijfskleding, dan kunt u op deze pagina inloggen waarna uw gegevens automatisch worden ingevuld. Na het (handmatig) invullen van uw gegevens kunt u naar de afrekenpagina, waar u de gewenste betaalmethode kunt kiezen.
Hoe wijzigt u een bestelling?
Heeft u een bestelling geplaatst en afgerekend, maar wilt u deze naderhand wijzigen? Dan is dit mogelijk door telefonisch contact (tel: 0184-642974) met ons op te nemen of ons een e-mail te sturen op: info@werkbroeken.nl. Onze medewerkers van de klantenservice passen uw bestelling dan direct voor u aan.
Hoe annuleert u een bestelling?
Wilt u uw bestelling bij nader inzien toch liever annuleren? Geen probleem. Neem contact op met onze klantenservice, zij regelen dit direct voor u.
ADVIES
U heeft een vraag of wilt graag advies?
Dan zitten onze medewerkers van de klantenservice voor u klaar! Stuur een e-mail naar: info@werkbroeken.nl of neem telefonisch contact op: 0184-642974. Wij denken graag met u mee.
VERZENDEN
Wat zijn de verzendmethodes?
Op dit moment werken wij met één verzendmethode:
✓ Normale verzending via DHL
✓ Ophalen in de winkel (Brandwijk)
✓ Ophalen bij een DHL Servicepunt
Wat zijn de verzendkosten?
Alle orders worden via DHL verzonden. Hiervoor wordt een bedrag van € 4,99,- verzendkosten in rekening gebracht. Orders boven de € 99,- worden gratis verzonden.
LEVERING
Wat is de levertijd van een product?
Bij Bevazet doen we er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Bestellingen die u op werkdagen voor 22:00 uur plaatst en waarvan wij de artikelen op voorraad hebben, worden de volgende dag bezorgd.
Wat is de actuele status van mijn levering?
Zodra u bestelling is verzonden krijgt u van ons een email met een Track & Trace nummer en met dan nummer kunt u via de app of website van dhlparcel.nl uw pakket volgen.
Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben?
Indien u niet aanwezig bent bij de aflevering van uw bestelling, zal de pakketbezorger nog éénmaal proberen uw bestelling succesvol af te leveren. Na twee keer afwezigheid, ontvangt u een brief waarop het door DHL aangewezen ophaalpunt vermeld staat.
Bezorgen op zaterdag
Bestellingen die op vrijdag verzonden worden zullen op zaterdag voor het eerst aangeboden worden. Zaterdag is een standaard bezorgdag.
Hoe plaats u een bestelling?
Bestellen bij onze webshops is heel erg makkelijk. U plaatst de producten van uw keuze simpel in uw winkelmandje door op de groene knop: “In de winkelwagen” te klikken. Vervolgens kunt u rechtsboven in de pagina klikken op uw winkelwagen om de inhoud te bekijken. Via de winkelwagenpagina kunt u, door op de groene knop: “Volgende stap” te klikken, door gaan naar de gegevenspagina. Bent u al klant bij Bevazet Bedrijfskleding, dan kunt u op deze pagina inloggen waarna uw gegevens automatisch worden ingevuld. Na het (handmatig) invullen van uw gegevens kunt u naar de afrekenpagina, waar u de gewenste betaalmethode kunt kiezen.
Hoe wijzigt u een bestelling?
Heeft u een bestelling geplaatst en afgerekend, maar wilt u deze naderhand wijzigen? Dan is dit mogelijk door telefonisch contact (tel: 0184-642974) met ons op te nemen of ons een e-mail te sturen op: info@werkbroeken.nl. Onze medewerkers van de klantenservice passen uw bestelling dan direct voor u aan.
Hoe annuleert u een bestelling?
Wilt u uw bestelling bij nader inzien toch liever annuleren? Geen probleem. Neem contact op met onze klantenservice, zij regelen dit direct voor u.
ADVIES
U heeft een vraag of wilt graag advies?
Dan zitten onze medewerkers van de klantenservice voor u klaar! Stuur een e-mail naar: info@werkbroeken.nl of neem telefonisch contact op: 0184-642974. Wij denken graag met u mee.
VERZENDEN
Wat zijn de verzendmethodes?
Op dit moment werken wij met één verzendmethode:
✓ Normale verzending via DHL
✓ Ophalen in de winkel (Brandwijk)
✓ Ophalen bij een DHL Servicepunt
Wat zijn de verzendkosten?
Alle orders worden via DHL verzonden. Hiervoor wordt een bedrag van € 4,99,- verzendkosten in rekening gebracht. Orders boven de € 99,- worden gratis verzonden.
LEVERING
Wat is de levertijd van een product?
Bij Bevazet doen we er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Bestellingen die u op werkdagen voor 22:00 uur plaatst en waarvan wij de artikelen op voorraad hebben, worden de volgende dag bezorgd.
Wat is de actuele status van mijn levering?
Zodra u bestelling is verzonden krijgt u van ons een email met een Track & Trace nummer en met dan nummer kunt u via de app of website van dhlparcel.nl uw pakket volgen.
Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben?
Indien u niet aanwezig bent bij de aflevering van uw bestelling, zal de pakketbezorger nog éénmaal proberen uw bestelling succesvol af te leveren. Na twee keer afwezigheid, ontvangt u een brief waarop het door DHL aangewezen ophaalpunt vermeld staat.
Bezorgen op zaterdag
Bestellingen die op vrijdag verzonden worden zullen op zaterdag voor het eerst aangeboden worden. Zaterdag is een standaard bezorgdag.