GRATIS retourneren*GRATIS verzending vanaf €99,- Dienstbare en persoonlijke klantenserviceRetourophaalserviceDiv. betalingsmethoden7 shops, 1 winkelwagen

Klachten en garantie

U mag er als klant vanuit gaan dat wij datgene leveren waar u voor gekozen en betaald hebt in onze webshop. Ook mag een nieuw product geen gebreken vertonen. Als dit toch het geval blijkt te zijn, zijn wij als verkopende partij verantwoordelijk. U kunt zich dan beroepen op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Garantie



De wettelijke garantie geldt in ieder geval gedurende de eerste zes maanden na aankoop. Gaat een product gedurende die garantieperiode kapot, dan mag u er van uitgaan dat het product niet goed is. U moet het product wel normaal gebruikt hebben. Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice, zullen wij het artikel zo spoedig mogelijk voor u herstellen of vervangen.


Klachten en geschillen



Ook als u om andere redenen niet tevreden bent over de door u gedane bestelling, onze service of de geleverde artikelen, horen wij dit graag van u.

Neem telefonisch contact met ons op via tel. 0(031)184-642974, of stuur een e-mail o.v.v. uw factuurnummer naar info@werkshirts.nl. Wij zullen hier meestal direct, maar uiterlijk binnen twee werkdagen inhoudelijk op reageren. Alvast bedankt.  

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Daarnaast bieden wij u ook de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan het ODR. (Europese online geschillenplatform)
Servicepunten Bevazet